Proses Emerging Technologies and Self Pendidikan Untuk Rakyat Amerika

Proses Emerging Technologies and Self Pendidikan Untuk Rakyat Amerika

Ia seolah-olah saya bahawa selepas bertahun-tahun dan tahun-tahun yang sama lama, sama lama, rawatan, ubat-ubatan, dan amalan yang masyarakat perubatan menawarkan kepada rakyat Amerika, beberapa pandangan baru, dan pemikiran perlu dinyatakan tentang masa depan.

Komuniti perubatan berniat mengekalkan status quo kerana ia telah yang paling menguntungkan bagi mereka. Pada masa yang sama, politik "tahu-nothings" di Washington terus membahaskan usang rawatan dan amalan lama yang telah digunakan selama beberapa dekad.

Tidak adakah sesuatu yang baru di luar sana, yang boleh membuat kemajuan dari segi kesihatan dan rawatan pencegahan? Jika ada, ia boleh membantu debat antara masyarakat perubatan dan orang-orang politik, dan yang paling penting, membawa perubahan yang diperlukan kepada negara dan membuat rakyat Amerika lebih sihat, "weller" dan melakukan semuanya pada kos yang dikurangkan dan hassle- percuma?

Saya rasa langkah pertama perlu menjadi satu proses pendidikan untuk rakyat Amerika. Setiap orang perlu mendidik diri sendiri tentang teknologi baru muncul dan idea-idea baru, inovatif, dan pencegahan. Dengan adanya maklumat yang tidak terhad di web di seluruh dunia, semua orang dari generasi remaja generasi "X," dan dengan Boomers Bayi, yang mungkin tidak mempunyai pengalaman dengan komputer, semua orang boleh mendapatkan maklumat yang mereka perlukan adalah untuk menyatakan pendapat tentang cara terbaik untuk menjaga mereka.

Keupayaan untuk menggunakan teknologi baru muncul dan idea-idea baru, inovatif, dan pencegahan, paling pasti akan membuat rakyat Amerika lebih sihat, lebih sedar tentang keperluan penjagaan kesihatan mereka, dan menyerahkan mereka semua pada kos yang dikurangkan. Ini seolah-olah gabungan yang sempurna. Ini adalah mudah! Ini boleh anda lakukan untuk diri sendiri.

Ini adalah yang pertama dalam siri artikel yang saya berharap untuk telah menyiarkan yang akan menjelaskan, secara terperinci, bagaimana saya telah tiba di kesimpulan ini dan bagaimana saya berharap kesedaran saya boleh membawa akan membuat orang bertindak demi kepentingan diri mereka sendiri . Semua kita mahu kelihatan baik dan berasa baik dan proses yang boleh dibantu oleh pendidikan diri.

Sebagai preview artikel akan datang, saya menyebut kepada anda tentang satu yang datang kepada perhatian saya dan memegang janji besar. Penggunaan haba inframerah, haba yang sama digunakan dalam inkubator, telah menunjukkan janji besar dalam banyak, banyak bidang. Unbelievably, terdapat satu kajian yang disiarkan di ClinicalTrials.gov yang melaporkan mengenai kesan potensi aplikasi haba inframerah mungkin mempunyai penyakit Lou Gehrig (ALS). Secara peribadi, saya mendapati ia menakjubkan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar