Pencegahan Selesema Asli dan Lima Perkara Anda tidak Perlu Lakukan

Pencegahan Selesema Asli dan Lima Perkara Anda tidak Perlu Lakukan

Pencegahan selesema semulajadi adalah cara yang paling cekap dan berkesan untuk mencegah selesema, apa-apa selesema, apa jua nama ia mempunyai.

Mengapa?

Kerana jika anda mengalami selesema, ia bermakna anda mempunyai sistem imun yang tidak cekap.

Apabila anda memberi tumpuan kepada sistem imun anda dan bukannya selesema, anda dengan mudah akan meningkatkan kesihatan anda di semua kawasan.

Oleh itu membolehkan melihat beberapa perkara yang anda patut dan tidak patut dilakukan.

Diet adalah yang paling penting. Anda tidak perlu makan banyak, jika ada ringan atau makanan segera, diproses, makanan tenusu atau daging.
Turut penting adalah semakin matahari yang cukup. Anda tidak boleh mengelakkan matahari (kecuali dalam keterlaluan atau apa yang terlalu banyak untuk anda) atau memakai blok matahari.
Bersama-sama dengan mendapat terdedah kepada cahaya matahari yang cukup, semakin senaman. Anda tidak boleh mendapat semua latihan anda dalam bangunan.
Mengambil ubat atau vaksin mempunyai kesan merendahkan sistem imun anda.
Kebanyakan orang tergesa-gesa yang berterusan, terlalu tergesa-gesa untuk melihat dunia di sekeliling mereka. Terdapat lebih kepada kehidupan daripada kerja. Berhenti dan memerhati dan tertanya-tanya.
Pencegahan selesema semula jadi juga boleh terdiri daripada meningkatkan sistem imun anda dengan penggunaan ubat-ubatan homeopati. Yang terbaik untuk selesema satu dipanggil Oscillococcinum, Oscillo untuk pendek. Ia juga boleh dipanggil Anas duri, kerana pakar homeopati Perancis menciptakannya.

Mengambil bahan yang secara lisan mempunyai kesan merangsang badan anda untuk menjadi mampu untuk menentang kuasa-kuasa luar, seperti patogen, mendapat penyertaan. Ini bekerja mengikut undang-undang semula jadi, jadi anda membantu badan anda.

Pencegahan selesema semula jadi benar-benar bermakna pencegahan apa-apa yang semula jadi, kerana kesannya akan meluas. Ambil tanggungjawab untuk kesihatan anda. Anda akan diberi ganjaran berkali-kali.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar